ویدئوکست چیست؟ و چه اهمیتی در رشد کسب و کارتان دارد

 

ویدئوکست چیست؟

در واقع ویدئوکست ترکیبی از دو محتوای ویدئویی و پادکست می‌باشد. این ویدئوکست‌ها معمولا از یک تصویر خالی یا ضبط یک ویدئو از مهمانان و میزبانان پادکست تشکیل شده است.

ویدئوکست (videocast )  نوعی ویدئو است که برای اینترنت تولید شده و به این ترتیب ساخته شده که بینندگان می‌توانند آن را به صورت آنلاین تماشا کنند و هم می‌توانند آن را بارگیری کنند. سازندگان ویدئوکست می‌توانند، ویدئوی خود را در شبکه‌های مختلف با بینندگان به اشتراک بگذارند.

این شبکه‌های اجتماعی می‌توانند Youtube.com باشد که در هر ساعت مطالب آن به روز می‌شود و افراد نیز خود پست خود را بارگذاری می‌کنند، Justin.tv هم مکان خوبی برای قرار دادن ویدئوی شما است، www.ustream.tv راهی آسان برای پخش مستقیم ویدئو و . .

این ویدئوها در موبایل‌های اندروید و iOS، تبلت، کامپیوتر و . قابل اجرا هستند.

 

چرا باید به ویدئوکست اهمیت بدهیم؟

همانطور که بسیاری از شما پادکست را دوست دارید، افراد زیادی هستند که ترجیح می‌دهند ویدئو ببینند. البته جای تعجب کردن نیست، چرا که یوتیوب دومین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی است. شما می‌توانید با اضافه کردن یک ویدئو به پادکست خود تعداد زیادی طرفدار را جذب کنید.

به عنوان مثال این اتفاق برای Andrea Raquelle که تهیه‌ی کننده‌ی پادکست Hey Frase می‌باشد، افتاد. به طوری که پادکست این فرد 10000 بارگیری داشته است اما پس از ضبط فیلم برای پادکست خود در طول دو ماه بارگیری ویدئوکست آنها به 35000 بارگیری رسید.

ویدئوها بسیار اجتماعی‌تر هستند، احتمالا تا به حال متوجه شده‌اید که همه‌ی فیلم‌ها در شبکه‌های اجتماعی به صورت خودکار تنظیم می شوند، اما بدون صدا، دلیل این کار این است که سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی برای ویدئو بهینه شده‌اند. صدای ویدئو به صورت پیش فرض بی صدا می‌شود.

افزودن ویدئو به پادکست شما باعث می‌شود کاربران رسانه‌های اجتماعی وقتی با آن روبه‌رو می‌شوند، برای آنها جذاب‌تر باشد.

شما در هر صورت بیشتر کارها را انجام می‌دهید، از نظر زمان و کار هم تفاوت زیادی بین ایجاد پادکست و ایجاد ویدئوکست وجود ندارد. فقط با چند مرحله اضافی و هزینه‌های جزئی می‌توانید یک ویدئو به پادکست خود اضافه کنید.

چند راه برای ضبط ویدئوکست:

در حال حاضر سه راه و روش برای ضبط ویدئوکست را به شما معرفی می‌کنم. اکنون شما قالب مرتبط با تیم و نمایش خود را انتخاب کنید.

  1. ضبط تصویر استاتیک

این روش ساده‌ترین روش ضبط ویدئوکست است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که فایل صوتی پادکست خود را به یک فایل ویدئویی تبدیل کرده و با گوش دادن کاربر، یک تصویر پس زمینه ثابت به پخش اضافه کنید.

فیلم ایجاد شده توسط این روش جذابیت کمتری نسبت به روش‌های زیر دارد. این اساساً فقط راهی برای انتشار یک فایل صوتی در یک بستر ویدئویی می‌باشد.

تجهیزاتی که برای این کار به آن نیاز دارید: تمام آنچه شما نیاز دارید نرم‌افزار ویرایش فیلم است، تا تصویر ثابت و فایل صوتی را به هم اضافه کنید.

برای خواندن ادامه مقاله کلیک کنید.

دیگر مقاله های مارا در ویرگول دنبال کنید.


آموزش دیجیتال مارکتینگ ویدئوکست ,پادکست ,ویدئو ,اجتماعی ,فایل ,صورت ,اضافه کنید ,فایل صوتی ,ویدئوکست چیست؟ ,رسانه‌های اجتماعی ,نیاز دارید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

newclinic zayeatnovin2 arashaaa.rozblog.com عکس پروفایل فیزیک به زبان ساده برنامه نویسی ویژوال بیسیک فروشگاه اینترنتی ایران شاپ تولیــــد کـــننده قــفس های ماکــــیان بی نام